poniedziałek, 4 września 2017

Tort czekoladowy na pierwsze urodziny bloga

Kochani, dokładnie rok temu tj. 04.09.2017r. minął okrągły rok od pierwszego wpisu na moim blogu. Niesamowicie szybko zleciał ten roczek a obfitował w wiele wspaniałych pomysłów, niecodziennych inspiracji oraz nowych  smaków i zapachów, które przewijały się przez moją kuchnię. Cieszę się, że towarzyszyliście mi w tej kulinarnej podróży, dziękuję za pytania i komentarze. Łączna liczba wyświetleń, jak do tej pory to ponad 65 tys, co poczytuję sobie za spory sukces.  Mam nadzieję, że uda mi się Was jeszcze nie raz zainspirować, zaskoczyć czymś nowym i tym samym skłonić do wykorzystania sprawdzonych przez mnie przepisów przez Was w domu. 
Każdą rocznicę święci się przy torcie; ja postawiłam tym razem na tort czekoladowy udekorowany wzorem "rybia łuska".

Tort na pierwsze urodziny bloga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly