piątek, 9 grudnia 2016

Karmazyn pieczony z masłem koperkowym

Moja bratowa jest wegetarianką ale zawsze może liczyć u mnie  na kawałek pysznej ryby, tym razem pieczonej, specjalnie dla matki karmiącej.
Karmazyn pieczony z masłem koperkowym
Składniki:

 2 filety karmazyna
3 łyżki posiekanego koperku
2 ząbki czosnku
3 łyżki masła
sól, pieprz czarny
sok z cytryny

Wykonanie:

Filety płuczemy i osuszamy a następnie oprószamy solą i pieprzem, skrapiamy sokiem z cytryny. Osobno w miseczce łączymy masło z czosnkiem i koperkiem. Tak powstałym masłem koperkowym smarujemy po wierzchu filety ryby. Rozkładamy folię aluminiową, smarujemy ją olejem i układamy rybę. Zawijamy brzegi formując kopertę i wstawiamy do nagrzanego piekarnika. Pieczemy ok. 20 min. w 180°C. Ja podałam z ryżem i zapiekaną cykorią.

2 komentarze:

  1. Bardzo smakowicie wygląda to danie. Na pewno wypróbuje. Dziękuje za przepis i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście można użyć innej ryby, swojej ulubionej. Życzę smacznego i pozdrawiam, Arkadiuszu!

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly