poniedziałek, 13 marca 2017

Polędwiczki a'la KFC

Moi domownicy uwielbiają drób a szczególnie kurczaka. Tym razem zaproponowałam im domowe polędwiczka a'la KFC.
Polędwiczki a'la KFC
Składniki:

1,5 podwójnej piersi z kurczaka
400 ml jogurtu naturalnego
1 łyżeczka chili
2 łyżeczki soli

Składniki na panierkę:

 1 szkl. mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki chili
1/2 łyżeczki słodkiej papryki
sól, pieprz czarny
 
Wykonanie:

Piersi kurczaka sprawiamy i kroimy na polędwiczki. Z jogurtu, chili i soli robimy marynatę. Wkładamy mięso i obtaczamy w niej. Tak przygotowane mięso wstawiamy do lodówki, ja  trzymałam ok. 12 godzin. Składniki na panierkę mieszamy ze sobą a następnie każdą polędwiczką obtaczamy i smażymy na rozgrzanym oleju na złoty kolor ( marynaty nie usuwamy z mięsa). Tak usmażone polędwiczki ułożyłam na blasze i zapiekłam w piekarniku przez 5 min. aby panierka była chrupiąca. Podałam z pieczonymi ziemniaczkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly